marți, 11 ianuarie 2011

Solitar Diletant

Dupa 16 ani de democratie, dupa revolutie, vreau sa vad cum s-a plastificat libertatea de opinie..iar raspunsul este..dupa sacul cu bani.
Ma simt mai strain acum in tara mea, decat inainte de 89.
Defectele mele sunt principala mea calitate, iar defectelor mele le datorez, cat am realizat eu in viata.
Unii se nasc batrani, iar altii devin batrani foarte repede, iar unii..ca mine nu se maturizeaza niciodata.
Pesimismul meu este modul meu de a nu accepta, sa judec normal, o anormalitate.Eu imi iubesc tara, dar din iubirea mea, vine si disperarea mea, de a vedea ce traim si cum traim. In acest moment este nevoie de oameni pesimisti ca mine pentru a opri pe cei care mimeaza optimismul in orice ocazie.
De Romania, nu ma pot satura, pentru ca face parte din destinul meu.
E foarte greu sa traiesti intr-o tara pe care o dispretuiesti. Eu nu pot. Ca sa ma apar de primejdia foarte mare de a-mi dispretui tara, prefer sa consider pe toti politicienii....fiind si de dreapta si de stanga..niste ticalosi.
Sunt trist, pentru ca indiferent ce se va intampla cu aceasta tara,..nu mi-e indiferenta soarta ei. Un om normal are o singura patrie, restul sunt doar tari.
In ce mai credeti astazi?
Mai cred in dragoste si in mizantropie.
Mai cred intr-o Romanie a mea, personala, care nu stiu daca a existat vreodata sau daca va exista.
Si cum arata aceasta Romanie a dumneavostra?
Stiti cum arata?
SImplu..Am avut si eu odata, o mama si-un tata. Mi-ajunge atat.


Octavian Paler

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu