sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Vorbe

Tot ce iti spun sunt doar vorbe,
Vorbele sunt tot ce am,
Pentru a te convinge.
Regret ziua de maine,mai mult ca cea de azi.
Ma prabusesc inlauntrul meu pierdut..
Te rog sa ma crezi,
De nu,cruta-mi viata usor.
Mainile ce-mi vor strange inima insufletita,
Asa pasesc spre usa exilului,
Fara nici o ezitare,
Peretii ma critica de-a mea zabovire,
Si golurile imi spun ca gresesc!
Ma pierd in lasitate visand,
Amintirea imi plange in soapte fulgeratoare,
Toate tainele si secretele de inceput de iubire.
Lumea si-a pierdut credinta,
Cum si tu nu ma crezi ce iti rostesc..
Totul este o gluma in lume,
Dar nu-mi mai pasa,
Nu exista limba care sa-mi opreasca ceasul,
Ma scufund in nebunia acestei vremi,
Suflet pierdut in izolare..
Pradat de boala nepasarii!
M-am molipsit de aceasta ciuma,
Ce produce faramitarea eului meu,
Candva..pretindeam a fi pur
Dar tot ce am sunt vorbe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu